Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 20 november 2012

TÄVLA OCH VINN EN LJUSLYKTA FRÅN ELIN LANNSJÖ

Söndagen den 2 december är det dags för Brukets julmarknad. En marknad ni bara inte får missa! Massor av unika hantverk och godsaker kommer att kunna inhandlas på plats. Jag kommer bland annat att vara där och sälja kaffe från Kaffekrokodilen. Just nu har du möjlighet att vara med och tävla om den fina ljuslyktan; "Globe Gold", värd 350kr, tillverkad av Elin Lannsjö. Lycka till!


För att delta i tävlingen behöver du göra följande:
1) Gilla och dela Brukets Facebooksida
2) Var finns Elins keramikverkstad? (svaret hittar ni på Brukets Facebooksida). Fyll i svaret i kommentarsfältet nedan.


 Tävlingen pågår t.o.m den 26 november 2012. Vinnaren utses av Brukets designmarknad. Vinsten hämtas på julmarknaden den 2 december 2012. Observera att beslutet inte kan överklagas.

10 kommentarer:

  1. that good very nice Beautiful pics! :-) i like

    SvaraRadera
  2. Elin hittar man i Kungsladugård i Göteborg. Brukets facebooksida har jag gillat och delat.

    Tyvärr har vår J flyttat ifrån vackra Göteborg, så våra besök blir inte lika ofta längre.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Jag har delat och tipsat på Facebook om er mysiga julmarknad den 2a december.
    Svaret på frågan är: Kungsladugård, i Göteborg. Där finner man Elin Lannsjö Keramik.
    Mvh Sara Haggårds

    SvaraRadera
  4. Superfin lykta! Elins keramikverkstad finns i Kungsladugård i Göteborg

    Gillar brukets sida på facebook och har delat den vidare på min facebooksida! (Jessica Hellström)

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Kungsladugård i Göteborg , jag har gillat och delat :)

    Anna Ka

    sonalewa @ gmail.com

    SvaraRadera
  6. Svar: Kungsladugård i Göteborg
    Gillar och delar facebooksidan

    aasa.ullstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med!
    Jag har gillat och delat! (Annika Nilsson)

    Svar: Kungsladugård i Göteborg!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Gillat och delat så klart! Elins verkstad finns i Göteborg i Kungsladugård.
    Carina Norrman
    norrman888@live.se

    SvaraRadera
  9. Jag har nu gillat och delat brukets fb-sida (Tanja Johansson)
    Elins keramik finns i Kungsladugård, Gbg.

    SvaraRadera